Buitenland

Het Ministerie van buitenlandse zaken noemde de beschuldigingen van Polen op het probleem van de Smolensk crash politieke orde

/TASS/. Verklaring over Warschau naar verluidt gepleegd door Moskou de obstakels in het onderzoek naar de crash van het poolse presidentiële vliegtuig Tu-154 op Smolensk zijn van een politieke orde. Na het aan de macht komen aan het einde van de volgende parlementaire verkiezingen in oktober 2015, van zijn vertegenwoordigers begonnen met de procedure voor het herzien van de resultaten van de experts in de vorm van een bijgewerkt sub-Commissie voor vliegtuig ongeval onderzoek. De ramp en onderzoek

April 10, 2010 crash van het poolse presidentiële Tu-154M in de buurt van Smolensk doodde al de 96 passagiers aan boord, waaronder het hoofd van de Republiek Lech Kaczynski. “Natuurlijk, we hebben het over een triviaal uit te werken van de politieke orde, – het vervolg op de Smolensk-plein. In het verslag van de Commissie, ingediend 15 maanden na de tragedie, onder de genoemde redenen fouten van de bemanning en het feit dat de pilot negeerde de signalen van het systeem van vroegtijdige waarschuwing botsing met de grond TAWS. Het onderwerp van speculatieve vermoedens op het geselecteerde onderwerp van de reconstructie van het neergestorte vliegtuig uit de verzamelde op de plaats van de fragmenten,” – zei in depodesta. In Moskou uitgedrukt verontwaardiging over het feit dat de poolse kant is tevreden met de “rude openbare uitbarsting tegen de achtergrond van de normale bedrijfsuitoefening interactie tussen de bevoegde instanties van Rusland en Polen voor Smolensk dossier”. Het Ministerie zei, Moskou en Warschau “in nauw contact staan, in het kader van juridische bijstand en uitwisseling van materialen en het coördineren van de timing van het bezoek van de poolse experts naar de crash site voor verder onderzoek van de fragmenten van de presidentiële Tu-154M”. Deze bevindingen is overeengekomen dienen de door de partij van Jaroslaw Kaczynski ‘ s “Recht en rechtvaardigheid”. – Hoe zou constructief noch handelde het nog steeds hangende high-profile beschuldigingen van incompetentie en sabotage, gedemoniseerd in de ogen van de poolse en internationale publieke opinie. In 2011, de poolse gouvernementele Commissie voor vliegtuig ongeval onderzoek onder leiding van Jerzy Miller voelde dat de oorzaak van het incident was “de vermindering van het vliegtuig onder de minimale hoogte op overdreven snelheid in de voorwaarden die voorkomen dat het visuele contact met de grond, evenals de late start van de procedure van vertrek op de tweede cirkel”. Ambtenaren in Warschau, en het was tijd om te stoppen met onnodige oefening, en nemen care of business”. Zie ook

Poolse deskundigen beweren dat zij vonden sporen van een explosie op de resten van de slachtoffers van de crash van de Tu-154M

In Polen heeft de recente opgraving van de resten van de slachtoffers van de crash in de buurt van Smolensk

De Procureur-Generaal office geantwoord op het verzoek tot terugkeer van het wrak van de Tu-154, het ontkennen van de verklaring van de poolse

“Verbaasd andere poolse aanval van de sub-Commissie op de zogenaamde re-onderzoek van de crash van het poolse President op 10 April 2010 in de buurt van Smolensk. De russische kant is eigenlijk beschuldigd van het opzettelijk belemmeren van de vestiging van de ware omstandigheden van de crash. Dit is te lezen in een verklaring op vrijdag reacties door het russische Ministerie van buitenlandse zaken. Het gebouw van het Ministerie van buitenlandse zaken van de russische Federatie

© Michail Japaridze/TASS

MOSKOU, juli 13.