Maatschappij

Krim-autoriteiten onderzoeken of het voorstel van de geleerden te beperken vermelding van privé-voertuigen in de kustplaats

“Maar om het beperken van het gebruik van auto’ s [in de stad] technisch onmogelijk is. Op dezelfde Parkeerplaats enzovoort. Ze waren in die tijd geboren, niet door het toerisme, maar door de vissersdorpjes, de poorten, en wat meer winstgevende marine logistics, hoe sneller de stad ontwikkeld. Mag niet worden bevoorrecht als iemand, iemand, iemand een pass, sommige niet,” zei Chernyak. Een ander probleem is dat de middelen moeten veel van. Ganichev toegevoegd dat de dichte bebouwing van de Sudak zal niet toestaan dat u te maken grote Parking only “Parkeren zakken” voor 2-5 auto ‘ s. De autoriteiten van Jalta, beroemd om zijn smalle straatjes, vertelde TASS dat de stad al een voetgangersgebied, maar verboden in voertuigen is een Promenade met de naam na Lenin, Poesjkin Avenue, stadstuin in het centrum van de concert hall “Jubileum.” Maar dit is niet genoeg centrum in de behoefte van het lossen van voertuigen over dit probleem Jalta autoriteiten werken al. Bovendien, de ontwikkeling van de Krim is niet op zijn plaats, niet alleen in de Krim-brug naar werk, maar alle steden te ontwikkelen en uit te breiden, een groeiend aantal auto ‘ s,” zei Chernyak. Dit is een duur project,” vertelde hij TASS hoofd van de Afdeling economische ontwikkeling beheer van Sudak, Alexander Ganichev. Volgens haar hebben de autoriteiten van de regio als toeristen, ziet u, in de hoge zomer seizoen het resort steden en steden van de Krim verstikking op vervoer, maar moet het probleem op te lossen op een begrijpelijke manier. “We moeten zeker overwegen opties te beperken [het gebruik van privé-auto’ s op de resorts], vooral aan de waterkant… In hun opinie, de Krim moeten beperken de invoer van auto ‘ s in het Centrale deel van het resort steden en dorpen en in de 100-meter zone van de zee. Om na te denken over Parkeergelegenheid

Autoriteiten en deskundigen zijn van mening dat voordat je kan beperkingen opleggen op het gebruik van machines, de resorts hebben op het ontwikkelen van een netwerk van Parkeerplaatsen. De belangrijkste architect van de Krim is overeengekomen dat de bouw van Park-and-ride-voorzieningen in de resorts van de Krim is noodzakelijk, maar er kunnen problemen met de toewijzing van land. En in de belangrijkste badplaats van de Krim – Jalta zijn op zoek naar plaatsen om te Park-and-ride-voorzieningen. De beperkingen zijn niet van invloed op het openbaar vervoer en speciale voertuigen, en voor vrachtwagens wordt voorgesteld in te voeren speciale uren voor levering. “We hebben een taak die elke stad heeft gedacht door middel van een aantal van de locaties voor de vestiging van Park-and-ride-voorzieningen. het is Één ding om het woord te verspreiden en laten we [het vervoer vanaf de kades en vanuit het centrum van steden], maar het is een ander ding om te overwegen van dit soort evenementen te komen. In het bijzonder de ambtenaren bedenken van nieuwe “geïntegreerde transport-regeling en programma voor de integrale ontwikkeling van de transport-infrastructuur” van Jalta, en in dit werk zijn klaar om de voorstellen in overweging van deskundigen, Rangers, meldde de persdienst van de administratie. Maar hier moet in principe – als gesloten, het is voor iedereen. Volgens hem, in de moderne omstandigheden de overheid moet nadenken over de beperkingen in het gebruik van privé-auto ‘ s aan de kust, dus ontwikkelde het concept van deskundigen Ranepa is het bestuderen waard. “Tijdens de zomer, snoekbaars verstikking op transport. Door slechts drie wegen die geschikt zijn voor de zee, dit is de enige methoden van levering van mensen en goederen in het kustgebied,” zei hij. “Mensen die naar het resort, geen zorgen hoeft te maken over uw auto, over hoe hij sleepte hij zijn koffer de [hotel]. SPECIALE

Bezienswaardigheden van de Krim, in de vorm van 360°
De Kerch en Taman ‘ van de hoogte van de vogel vlucht

Eerder werd gemeld dat de experts van de russische Academie van de nationale economie en staat service in het kader van de President van Rusland (Ranepa) ontwikkelde het concept van de ontwikkeling van de Krim, die werd voorgesteld om het beperken van de beweging van de auto ‘ s langs de kust van het Schiereiland. Dit hele programma moet worden gepland en vervoerders, en de lokale autoriteiten en de regio”, zei Solovjov. Problemen van de Krim-resorts

De autoriteiten van de Krim resorts zei dat het probleem van de toegenomen vervoer, vooral in de zomer, en om het op te lossen zal helpen bij de aanleg van de bypass wegen, maar dit is de dure projecten. Ze voegde eraan toe dat elke badplaats ontwikkelen van voorstellen over het terugdringen van het verkeer op hun grondgebied. Historisch probleem

Voorzitter van de Commissie sanatorium-resort en toerisme van de Raad van state van de Krim Alexey Chernyak zei dat het probleem met de files van de kuststeden – “het is niet de Krim, en de wereld”. In deze situatie is de save optie is om te bouwen aan een bypass-weg naar de Nieuwe wereld [de dichtstbijzijnde Sudak resort dorp], en vervolgens aanzienlijk minder problemen in de stad. De druk op de service toegevoegd dat in Jalta heeft gevormd een lijst van de land “voor de Park en ride parkings aan de ingang van de stad.” “Het stadsbestuur is de optimalisatie van de bestaande transport-route-netwerk om op het terugdringen van het Centrale deel van de stad van voertuigen, het onderhoud van de bevolking met ecologisch schoon vervoer en het maken van een concurrentie van het openbaar vervoer om persoonlijke auto’ s,” – zei in de administratie. SIMFEROPOL, juni 13. Op hetzelfde moment, de regering is van plan om zoveel mogelijk van gratis Parkeergelegenheid, voegde hij eraan toe. Volgens deskundigen achten het noodzakelijk om de invoering van een systeem van betaald Parkeren en betaald ingang naar de nederzettingen van de zuidelijke kust van de Krim en verhoging van de boetes voor het Parkeren in de verkeerde plaatsen. “We zien dit probleem, maar om het op te lossen moeten we gaan, en we gaan er voor. Volgens de auteurs van het concept, het zal toestaan om te lossen en zonder dat de smalle straten van de Krim resorts en de lucht schoner, echter, zoals opgemerkt overheden en experts dat vereist een multi-miljoen-investeringen voor de organisatie van Park-and-ride-voorzieningen, en zelfs de bouw weg omwegen. Deze situatie, die moeten worden aangepakt op alle niveaus,” – zei de chief architect van de Republiek. Om die vraag te beantwoorden moeten we aantrekken van de Handel, het budget was op,” – zei Solovjov. Het is dan, natuurlijk, er was de mode voor een vakantie aan zee te lopen, bestudeerde de geneeskrachtige eigenschappen van zeewater, zee en lucht, en het toerisme begon te ontwikkelen,” zei Chernyak. “Natuurlijk zullen we onderzoeken of [de deskundige suggesties Ranepa],” aldus TASS de belangrijkste architect van de Krim Irina Solovyova. Als het hele complex te bouwen, recht uit te leggen aan de toeristen, het probleem met deze niet” – zei het Agentschap gesprekspartner. Hier hebben we een integrale aanpak om het probleem op te lossen problemen en met de aarde, met de levering van toeristen naar dezelfde taluds. Krim-autoriteiten onderzoeken of de voorstellen van wetenschappers aan het beperken van de beweging van de auto ‘ s langs de kust van het Schiereiland, de eerste van alle, controleren in de badplaats aan de zuidkust. Maar in de resorts, vooral aan de zuidkust [zuidkust van de Krim], er zijn problemen met de toewijzing van land aan te bieden-Park en ride-voorzieningen. “Een aantal van deze suggesties voor het verkeer al in elke stad afzonderlijk… “Elke gemeente, ongeacht of een klein dorp of een grote stad, is het noodzakelijk nu te denken van het Parkeren. “Als je de dezelfde Sochi, de Krim-stad, Cannes, nice, San Remo – het is allemaal de kleine badplaatsen die zijn gemaakt eeuwen geleden, toen de auto’ s nog steeds niemand gedroomd. Volgens hem, in honderd-meter-zone van Snoekbaars “en dus niemand gaat”, omdat de specificiteit park. /TASS/. Cherniak toegevoegd dat de aantrekkelijkheid van de resorts van de Krim door het opleggen van beperkingen op het gebruik van privé-auto ‘ s aan de kust zal niet worden beïnvloed, als alles is gedacht “op de juiste manier en met de punt van een menselijke klant”.