Tech

Boris Bobrovnikov: het conservatisme en het zijn niet compatibel

De klant neemt in de cloud veel it-middelen als u nodig hebt. – We staan aan het begin van vorig jaar begonnen met het actief voeren in het bedrijf mentaliteit managed services. – Global digital wijzigingen zijn van invloed op alle terreinen van het bedrijf. Zowel commerciële organisaties en overheidsbedrijven. Dit is het werk op het model van de omzet te delen. Ten tweede, moet u het huren van professionals en niet het wiel opnieuw uitvinden. Om te voldoen aan de eisen van de klant en het maken van business processen flexibeler is onmogelijk zonder digitalisering. Het is absoluut kosmopolitisch concept, dus die technologieën die verschijnen, beginnen te verspreiden over de hele wereld bijna gelijktijdig. – Eerste van alles, ze moeten zich – op het niveau van de eerste personen van de vennootschap uit te voeren, de digitalisering van hun bedrijfsprocessen. Dat is de reden waarom de kwalificatie van het CRIC hoger zou moeten zijn in ieder geval en moeten we elke minuut om te werken aan het verbeteren, het leren van nieuwe technologieën. Ze zijn, als een regel, het is volledig uitbesteed en houden de medewerkers van het volk. Deze centra zijn niet alleen ingenieurs, maar ook experts uit verschillende gebieden van management en marketing. Geboren in Silicon valley, met een vertraging van een uur wordt wereldwijd beschikbaar. Conservatisme en het zijn niet compatibel. En het is interessant voor klanten. Als het bedrijf koopt een managed service, zoals cloud-based contact center outsourcing van de informatica infrastructuur (Beheerd (IaaS managed infrastructure as a service) of intelligente video Analytics, afhankelijk van de situatie kan veranderen de parameters van de levering van diensten (zoals het oplossen van dit of dat probleem in verschillende eenheden), en daarmee voor het aanpassen van de kosten van deze ondersteuning. In deze situatie, we vertellen de klant hoe dankzij de technologie die hij verdient meer geld, en CROC zal helpen om het te implementeren. – Waarom is er een voordracht “digitale”? Het Is niet gemakkelijk, eigenlijk, want het is een ander soort denken. Dit jaar is de “trial ballon” in de toekomst digitaal zal worden meer nominaties. En omdat er niets is veranderd het leven van mensen door middel van technologie, zoals digitalisering, de organisatoren van de prijs “LEIDER” niet konden negeren van een dergelijk fenomeen. Klanten die momenteel gebruik van dergelijke deskundigen, net als wij, alvorens ze bepaalde taken, maar vaak geconfronteerd met uitdagingen die professionele teams die al voorbij zijn. In andere woorden, insourcing is altijd een ontwikkeling in de begroting. Tot een bepaalde mate, de veranderingen in de markt beïnvloeden mentaliteit. Alleen is het wenselijk om een breed scala van dergelijke diensten onmiddellijk en niet om tijd te verspillen op nieuwe inschrijvingen. Dit jaar hebben de organisatoren werd een speciale nominatie – Digitale Superstar. – Bedrijven in Rusland bereid zijn om geld te besteden aan de digitalisering van hun bedrijfsprocessen of zijn ze conservatief en werk liever op de oude manier? Bijvoorbeeld, hoe om werknemers te helpen om competenties te ontwikkelen voor het bereiken van de optimale verhouding tussen “prijs – kwaliteit” en niet te veel betaalt voor het resultaat, zoals dat nu vaak gebeurt. Op hetzelfde principe, we gestart met de deeltjesversneller van het OCCN, waar nieuwe ideeën van medewerkers in nieuwe diensten voor klanten. En dit vereist de oplossing van business taken van de klant, die niet zijn gebaseerd op een bepaalde technologie – hebben we geleerd om te implementeren, en in de centra van een nieuw type van diep betrokken zijn in een specifiek gebied application zoals HR-tech. Het is een trend van onze tijd. Hij heeft geen behoefte om te kopen hardware, zorgen over de kwaliteit van de communicatie – dat is onze taak. En als de invoering succesvol is, zal de klant zijn aandeel in de winst. Een eigen bedrijf is altijd te leven in de concurrentiestrijd. – Ons leven wordt steeds meer afhankelijk van technologie. Omdat ik altijd geleefd in de terminologie van “project”. Al wat de klanten zeggen: “Kijk, ik moet het resulteren in een paar maanden, voor een project geen tijd. De trends zijn meer of minder duidelijk is de ontwikkeling van technologieën in de sociale media, beveiliging, diverse managed services, outsourcing, SaaS (software as a service) wolken. – De it-markt is niet een nieuw fenomeen. En nu zien we dat het project van de cursus is goed en dit is de basis van ons bedrijf, maar we moeten bewegen parallel. Is. Nu één van de belangrijkste trends – digitale transformatie. Wat heeft u te bieden?” In dit geval zeggen we: “Laten we de enkeling verantwoordelijk managers die begrijpen uw bedrijf en de specifieke taak van start tot finish en zijn in staat om beslissingen te nemen”. Het gewenste resultaat van de implementatie. – Bedrijven die deelnemen aan de award “LEIDER”, bieden oplossingen die vereenvoudiging van het leven van bedrijven en mensen. Voor mij veel interessanter, hoe relaties ontstaan tussen ons professionele it-mensen en klanten. – De award “-LEADER” voor 16 jaar krijgen de beste it-projecten die invloed hebben gehad op de russische economie en de samenleving. De service van de operator voor het leasen van multimedia-apparatuur, externe content-updates voor alle reclame-platforms (Digital Signage uit de cloud), evenals een voortdurende technische ondersteuning. Het concept van “product” voor ons als integrators, een nieuwe. Dienovereenkomstig, bedrijven die geïnteresseerd zijn in dit onderwerp. Vandaag de dag zijn veel van hen beschouwen zichzelf als it-bedrijven. En dan zal alles wel OK. Op het einde nog naar ons komen. Daarom, digitalisering gebeurt in elk land, ergens sneller, ergens langzamer. – Managed service – wat is dit voor service? – In welk stadium is de ontwikkeling van de digitalisering in Rusland? De klant heeft niet het bouwen van hun eigen infrastructuur, moet geen gekwalificeerde it-mensen, maar hij heeft een nieuwe manier van het verkrijgen van inkomsten uit reclame. Betaal pas na het feit mits je diensten. De award is gemaakt ter promotie van het bedrijf en de specifieke senior managers, die verandering, het verbeteren van de levensstijl van mensen of het vergroten van de efficiëntie door middel van technologie. Net als het of niet, maar dan wordt deze afhankelijkheid zal alleen maar toenemen. Als om te spreken over Rusland, dan zal ons land het ligt op minder dan 1% van het BBP in de Westerse landen – tot 5%. Dat zijn we meer dan tevreden, omdat managed services is de volgende vorm van het bestaan van de ondernemingen, met inbegrip van de integrator. Het heet concurrentie, of in toepassing van de beschaving – evolutie. Door de weg in het einde, het meest waarschijnlijk, zal verschijnen en klassieke ontwerpen, en een managed services. In Beijing, Moskou, Helsinki, Berlijn of andere grote stad gekwalificeerde it-mensen is even hoog. Het is flexibel en rationeel, omdat het niet nodig is voor het opstellen van een contract met een vaste termijn en te betalen voor de lucht. En organisatie van een dergelijk centrum in de agile model maakt in sommige gevallen struikelen op een effectieve zakelijke beslissing te nemen en direct te implementeren. – Welke nieuwe technologieën en oplossingen wordt uitgevoerd door uw bedrijf? Wij bieden een paar van zulke specialisten, en het duurt een of twee deskundigen van de markt bezig marketeer op een full-time financier en part-time. De eerste zal worden uitgevoerd in de volgende drie maanden, omdat ze zijn eenvoudig en direct feedback geven. Een klassiek voorbeeld van een managed service – de vorming van wolken. Onze klanten zijn lokale vestigingen van buitenlandse bedrijven. Hoe de technologie heeft ons leven veranderd het afgelopen jaar en welke het meest in de vraag in de toekomst? Wat is het kenmerk van de wedstrijd van dit jaar? Gemaakt agile team dat in de komende paar maanden ngeneric dus van vitaal belang om de activiteiten van de digitale oplossingen die we implementeren het volgende jaar. De resultaten van de concurrentie, nieuwe technologieën en hun impact op het leven van mensen, en ook over de digitale transformatie in Rusland, de correspondent van TASS zei een lid van de expert van de Raad van de Award, de Algemeen Directeur van het bedrijf KROK Boris Bobrovnikov. – Welk advies zou u geven aan bedrijven die hebben besloten over te gaan op een reis van digitale transformatie? Eerder spraken we van klanten over hoe en wat de techniek te implementeren, en vandaag de dag, technologie zelf is niet meer nodig. Toen Rusland in staat zal zijn om te besteden aan het up-to-5% van het BBP, dan hebben we een aantal posities zijn kans om in te halen hun Westerse collega ‘ s. Hoewel, in principe, het product kan gelijk zijn aan of vergelijkbaar met de conventionele service. Terwijl iedereen in beweging is. Dat is, degenen die tegen de concurrentie, ze ontkennen van de evolutietheorie. Voorafgaand aan deze, de award “LEIDER” was gepositioneerd als een stedelijke, maar nu is ze digitalna. Het ondersteunen van de it-processen van de klant – dit is een beheerde dienst. Antwoorden hier zijn er een paar. De Algemeen Directeur van het bedrijf KROK Boris Bobrovnikov

© CROC

In Moskou bekroond met de winnaars van de XVI jaarlijkse Nationale award “LEIDER”. Niet voor het schrijven van een technische specificatie, niet om een mooie, maar lange project, want er is geen tijd voor. Nu, met de verheviging van de crisis, managed services zijn een uitstekend alternatief projecten en kan zelfs zorgen voor een extra bron van inkomsten. We voorheen niet het gezicht van hem, bovendien vermeden. Is er een verschil? Een recent voorbeeld: een managed service CROC de onderneming “MIA”, die de handel in goederen van verschillende specialisaties (water, snacks, koffie), aan te trekken de aandacht van het publiek om hun goederen te wijten aan de lichte reclame-inhoud die wordt weergegeven op de multimedia schermen op de muren van de automaten in de metro. Dan zijn er de vragen van zakelijke klimaat en de wettelijke basis, die in meer of mindere mate bijdragen aan de ontwikkeling van digitale technologieën.