Economie

CB stelt verzekering 50 categorieën van bestuurders volgens anciënniteit en leeftijd

“We verwachten dat maken van een register van de verzekerings agenten en voer de kwalificatie-eisen, omdat de variabiliteit van de methoden die zullen worden uitgevoerd met het vaststellen van het tarief, het vraagt om een helder begrip van de verzekering. In feite, de stuurprogramma ‘ s bij het minste nood, consciëntieus, met respect voor de verkeersregels, worden gedwongen om te betalen tarieven meer dan als het ware uitsluitend beoordeeld door hun status, hun risico,” zei hij. De Bank heeft ook plannen om uit te breiden het tarief gang verzekering is 20% omhoog en omlaag in de zomer van 2018. “Tegen het einde van 2017 CTP in het land heeft geleid tot een verlies voor de verzekeringsmarkt, is 14.8 miljard roebel. Dit werd gemeld aan de journalisten door de Voorzitter van de Centrale Bank Vladimir Chistyuhin. Met de uitbreiding van het tarief gang we zijn van plan voor de meest risicovolle stuurprogramma ‘ s te beperken (groei) 5% in deze fase. Geschillen in het voordeel van de bestuurder

Ook als onderdeel van complexe veranderingen in het stelsel van de verzekering, de regulator van de plannen in de zomer van 2018 aan het systeem te veranderen opdracht van de coëfficiënten van een “bonus-Malus”, die van invloed is op de prijs van het beleid, de korting voor ongeval-vrij rijden-uitkering voor een gepleegd ongeval. Binnen het systeem van de coëfficiënten van de neutrale wijzigingen, dat is niet te verwachten van een Algemene verhoging van de verzekeringspremie, maar voor elke afzonderlijke categorie kan toenemen of afnemen. Geen kwalificatie-eisen voor de agenten om de uitvoering van dit model efficiënt moeilijk zal zijn,” zei hij. Vereisten voor agenten

Daarnaast, als onderdeel van de beweging van individuele tarieven, de Centrale Bank stelt voor het introduceren van eisen voor de agenten die verkopen het beleid. Daarnaast is het de bedoeling om de afschaffing van de coëfficiënt “bonus-Malus” voor de eigenaar van het voertuig en toe te wijzen individueel aan elke chauffeur van de presentatie Chistochina. De Voorzitter van de Centrale Bank wordt toegevoegd dat is een kwestie van perspectief, en het moet nog worden besproken met deskundigen. /TASS/. “In het nieuwe systeem gaan we ervan uit dat elke bestuurder factor “bonus-Malus” zal worden één keer per jaar, om op te treden voor een jaar. Zie ook

Het wijzigen van de tarieven voor ervaren en jonge bestuurders

“De stijging van het aantal verzekeringen op basis van leeftijd en ervaring van de chauffeur 50, werkt nu een totaal van vijf. Nu is het vaak het geval dat een bestuurder mag worden twee van de coëfficiënt “bonus-Malus”, bijvoorbeeld, als ingevoerd in de verzekering van de andere bestuurder verantwoordelijk was voor het ongeval en de verzekeraar geldt een verhoogd tarief. Dan wordt die differentiatie zal toenemen,” zei hij. Stuurprogramma ‘ s in het 25-34 jaar krijgen een gereduceerd tarief van 4-5%, zei hij. In het eerste kwartaal, de Centrale Bank heeft ontvangen 15.5 duizend klachten van consumenten op de verzekering, de helft van hen klachten van de coëfficiënt “bonus-Malus”, zei Chistyukhin. De leeftijd en het model van de auto

Ook in de beweging van de individuele tarieven CTP-regelaar stelt voor om te discussiëren over de invoering van de nieuwe parameters, die zal afhangen van de prijs van het beleid. De berekeningen van de Centrale Bank blijkt dat bestuurders van 16 tot 24 jaar het meest riskant, en de coëfficiënten voor hen moet worden verhoogd, zei Chistyukhin. De Bank van Rusland plannen in de zomer van 2018 in het kader van het complex van maatregelen op de stabilisatie van de situatie in de CTP te introduceren 50 categorieën van bestuurders volgens ervaring en leeftijd – deze parameters bepalen de prijs van een verzekering in plaats van de huidige vijf, tot de meest riskante deel van de jonge stuurprogramma ‘ s – de groei van de prijzen zal een bedrag van 5%. de Gegevens kunnen worden aangepast, maar alleen naar boven. Volgens actuariële berekeningen, de failure rate van CTP in het hele land is 47%, zei Chistyukhin. De verliezen van de verzekeraars

De verboden, de Centrale Bank wordt toegevoegd dat, ondanks de vermindering van het verlies van de verzekeringsmaatschappijen, de verzekering in het hele land blijft het een rendabele business. Unprofitableness OSAGO heeft niet alleen de verzekeraars, een zeer grote invloed op consumenten, omdat ze om te gaan met dit verlies, begint met het gebruik van de mechanismen van kruissubsidiëring goede stuurprogramma ’s van die verlies dat u kunt krijgen van sos-stuurprogramma’ s. © Dmitry Serebryakov/TASS

MOSKOU, mei 15. Zie ook

“Vedomosti”: de Centrale Bank kan veranderen, de basis van de tarieven van de CTP van 31 augustus

De Centrale Bank legde de daling van de betalingen op de verzekering door de invloed van natuurlijke compensatie

“Voor een grotere individualisering van de rente stellen wij de mogelijkheid te bespreken om extra prijzen factoren, zoals de leeftijd van het voertuig, type auto, milieukenmerken,” zei hij. Wanneer zadvoenie coëfficiënten kleiner, dat is het meest gunstig voor de consument,” zei Chistyukhin, toe te voegen dat het onwaarschijnlijk is dat de verzekeraars zou de goedkeuring van de beslissing.