Gezondheid

Nanodeeltjes en spinazie: Nizhny Novgorod wetenschappers vinden de nieuwe instrumenten in de strijd tegen kanker

We maken de lokale octrooien, we hebben de internationale aanvraag” — zei Zinovjev. De basis van elke ontwikkeling van nanodeeltjes door hun kleine omvang en de uitzonderlijke eigenschappen kunnen vinden tumor en de invloed op de metastasise cellen. Universiteiten zijn niet in staat dit probleem op te lossen, zij brengen de ontwikkeling van een bepaalde fase en vervolgens verkopen van de onderneming, die leiden tot nader onderzoek,” — zei Alexey Fedorov. Zie ook

Het Ministerie van volksgezondheid verminderde het moment van de diagnose in de Oncologie

Chief oncoloog van de russische Federatie: het aandeel van de binnenlandse drugs in de Oncologie heeft bereikt 75-80%

Omsk cancer center introduceert een nieuwe methode van quantum-therapie van kanker pleuritis

“Dit soort moleculaire structuur die kan de bestraling de singlet zuurstof, dat is een zeer giftige vorm van zuurstof die kan vernietigen uw gezonde cellen en tumor”, vertelde TASS hoofd van de Afdeling organische chemie, Nizhny Novgorod state University. Tests op proefdieren hebben aangetoond dat het combineren van de acties van immunotoxin — poison, beschadigen cellen, en een radioactieve isotoop en het is mogelijk om te identificeren van de tumor en het verminderen van de groei. Implementeren

Tests op proefdieren

Tests op proefdieren
© Pauline Buyanova/TASS

“De ontwikkelde nanodeeltjes kunnen opstapelen in de tumorcellen, en hun aantal kan worden gediagnosticeerd, is er een tumor in het lichaam is of niet en waar het is. Lobachevsky

Artsen Cytologie, ontvangt gegevens van de biochip, bepaalt de aard van de tumor is goedaardig of kwaadaardig is. Ontwikkelen nanopreparations is een vloeistof, die zullen worden opgenomen in het bloed. Deze mini-antilichamen tegen die aan het genezen, kan zeer nauwkeurig leveren aan het midden van de ziekte. Bovendien, de voorbereidende studies hebben aangetoond dat het gebruik van de fysieke effecten van nanodeeltjes kan leiden tot een zodanige toestand, waardoor de tumor cel dood,” aldus TASS Directeur van het Instituut van de biologie en de Geneeskunde, rijksuniversiteit Maria Vedunova. Of kunnen we veronderstellen dat deze actie is via een complex effect van bijengif door de activering van de hormoonhuishouding van het lichaam,” zegt ze. Dit kunt u ervoor zorgen dat het medicijn niet ophopen in gezonde en in tumor weefsel. Nu zijn we van plan om te studeren, artsen uit Japan en Zwitserland. Zie ook

De kanker medicijnen op basis van levende virussen wordt voorbereid voor het menselijke proeven van 2020

De wetenschappelijke project wordt uitgevoerd op basis van het Centrum van de Biofysica van het Instituut biologie en medische biologie, Universiteit van de staat onder de leiding van Professor Macquarie University (Australië) Andrei Zvyagin. N. Bee venom en algen

Wetenschappers van de Universiteit onderzoek naar het effect van bijengif op kanker. Niet alle resultaten verkregen, kunnen wetenschappers brengen tot praktische toepassing, zoals gebeurde met de biochip voor een snelle diagnose. Pauline Buyanova N. Dan is de biochip is aangesloten op de scanner en sloot de telegeneeskunde kanalen, deze foto is doorgezonden naar het regionale centrum, die werkt op basis van Oncologisch centrum”, vertelde TASS projectleider, hoofd van de Afdeling medische innovaties, Nizhny Novgorod state medical Academy Svjatoslav Zinovyev. Het verstrekken van middelen voor diagnostiek en behandeling van oncologische aandoeningen, Nizhny Novgorod wetenschappers gebruik van nanodeeltjes, en tools die nog steeds uitgevoerd liever aan de traditionele geneeskunde — zoals knollen van Orchid of bijengif. Volgens de Gouverneur van de regio Nizhny Novgorod Valery Shantsev, na voltooiing van de registratie, de klinische proeven, regionale Ministerie van volksgezondheid zal de implementatie van dit programma in de hele regio gebruik van telemedicine. Implementeren

De studie van cellen in het bloed onder de werking van bijengif

© Press-service van de Nizhny Novgorod state University met de naam. En. Dit reduceert de toxische effecten op het lichaam. Lobachevsky

Geneesmiddelen tegen kanker kan worden vervaardigd met behulp van stoffen in spinazie en zeewier. Als je kijkt naar Europa, de VS, Japan en China — om één molecuul van het laboratorium, de apotheek, die u nodig hebt om te investeren ongeveer een miljard dollar. Zie ook

Oeral-wetenschappers hebben een draagkracht voor verlamde mensen

In een dergelijk onderzoek het werk van de wetenschappers daadwerkelijk eindigt en begint het zoeken naar partners die willen investeren in verder onderzoek fasen. Bijvoorbeeld, één van de ingrediënten — squaleen komt van haaienleverolie, deze doodde een veel vis. We hebben apparatuur die kan produceren deze biochips. N. Analogen er is geen methode. N. N. Praten over dit, wetenschappers uit dezelfde NNGU van Lobachevsky, dat is nu het bestuderen van de nuttige eigenschappen van de planten. “Aan de ene kant is er de unieke peptiden van bijengif, met inbegrip van melittin, die werkt op de cel structuur. Lobachevsky. Het pad naar de apotheek

De medewerkers van het laboratorium van de innovatieve technologieën van de productie-installaties van de Botanische tuin van de Universiteit vond dat de knollen van de orchideeën, die in de oude dagen, vele kruidkundigen gebruikt voor de behandeling van ziekten van het maag-darmkanaal, bevatten een verscheidenheid van stoffen, die beschikken over de antitumor activiteit en worden gebruikt voor de vervaardiging van kanker geneesmiddelen. Lobachevsky Alexei Fedorov. “Vandaag, de kosten van de analyse — ongeveer 2 duizend roebel. Wetenschappers hebben gecreëerd deeltjes die reageren op bepaalde cellen in het lichaam. Kanker biochip Zinovjev