Economie

De eerste van de drie nieuwe nucleaire ijsbrekers zullen pas in juni 2019

GORKI, 19 juni. De capaciteit van de grootste voor vandaag van de ijsbreker, dat is de bouw van de Baltische plant is 60 MW. – Meer – November 2020-nucleaire ijsbreker “Oeral” en de nucleaire ijsbreker “Sibir” – het is 2021 jaar, van November.” Gezien het feit dat Rosatom verlengd de levensduur van de huidige nucleaire ijsbreker vloot, de scheepsbouwers hebben tijd voor het bijwerken van de vloot, zei hij. Voor elke ijsbreker zal worden gebouwd voor 2 van de turbine. Hij merkte op dat op maandag start fabriek testen van de eerste turbine-aangedreven ijsbreker “Arktika”, die wordt gebouwd op de Baltische werf in St. Zie ook

Rosatom sluit niet uit dat de toekomstige plaatsing van orders voor de bouw van nog eens 3 tot 5 ijsbrekers

Rogozin voorgesteld te denken over de problemen van de samenwerking van het bedrijfsleven en de overheid maken ijsbrekers

Russische scheepswerf aan het eind van 2017 klaar zal zijn voor de bouw van een ijsbreker met een capaciteit van 120 MW Voor dergelijke werkzaamheden op de vestiging in Oekraïne, maar na 2014 had om maatregelen te nemen voor import substitutie, de Vice-eerste Minister toegelicht. Petersburg. Levertijd ijsbreker “Arktika” zal worden gehouden in juni 2019. /TASS/. Icebreaker Lider

Volgens de Vice-Minister-president, de scheepsbouw en de staat Corporation “Rosatom” optimistisch over het project van de schepping van de atomaire ijsbreker “Leader” met een capaciteit van 120 MW. Dit werd bekend gemaakt door Vice-Minister-president Dmitry Rogozin op de vergadering, Minister-president Dmitry Medvedev met de Vice-premiers. Voor dit bedrijf heeft geïnvesteerd 900 miljoen roebels, het resterende bedrag gaf de industrie steun Fonds. Turbine leasing de Kirov fabriek. Twee schepen van deze serie zal worden afgerond in 2020 en 2021. “En de documentatie is, en technisch was er al de hele industriële samenwerking, zei Rogozin. “Wij gaan uit naar juni 2019 – het is de levertijd ijsbreker “Arctic”, – zei Rogozin. De test duurt ongeveer een maand voor elke turbine. “Ik wil melden dat is heel optimistisch en scheepsbouwers, en Rosatom en leveranciers ten aanzien van de door kernenergie aangedreven ijsbreker “Leider” van 120 MW,” zei hij. – Als de beslissing is genomen door de regering na een paar jaar van de bouw, de algemene technische basis voor de schepping.”

De oprichting van de ijsbreker “Leider” zou kunnen bieden in alle seizoenen en voor alle weersomstandigheden werken in de Noordelijke zee route als de West-route en het Oosten, voor het hele jaar door export van koolwaterstoffen, zei Vice-Premier. In juli zal worden geleverd aan de scheepsbouwers van de eerste turbine, in oktober, de tweede turbine op de eerste ijsbreker, Rogozin gesloten.